onsdag 11 april 2018

Ensam och sjuk (tyck synd om mig)

Inatt åkte maken till London med jobbet. Han ska vara borta några dagar och eftersom jag ska jobba åkte barnen till mina föräldrar idag. Jag har tre dagar alldeles för mig själv och jag har så mycket jag skulle kunna göra. SKULLE KUNNA. Om det inte vore för att jag vaknade imorse med feber och halsont. Så himlans onödigt! Istället för att storstäda huset, träna, läsa och äta god mat så har jag legat i soffan exakt hela dagen och kollat på sista säsongen av Glee. Jag har ätit glass (Henry var snäll och hämtade till oss alla), mackor och pasta och innan barnen åkte såg Brita till att ta hand om mig med en blöt handduk ❤️ Så fint! 

Nu hoppas jag på att detta snabbt går över så jag kan jobba imorgon. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar