måndag 17 december 2007

Saker man frågar

Ska man må illa på morgonen? Jag bara undrar...

4 kommentarer:

  1. Beroende på om du är gravid eller inte. ;)
    Eller ngt du åt igår, kanske har ångest för vad som komma skall eller har lite vätskebrist kanske?

    SvaraRadera
  2. Det beror på om man har druckit dagen innan alternativt om man blivit befruktad nyligen. Annars gör man aldrig det ;)

    SvaraRadera
  3. gravid eller bakis ar 2 alternativ. Sjlav mar jag illa om jag ater frukost for tidigt - jag behover vara uppe ett bra tag innan jag ens kan tanka pa fruhstuck..

    Kanske sover du for daligt? Man kan ma illa om man ar utmattad...

    SvaraRadera
  4. Det visade sig vara måndagsdrabbning bara - jag brukar inte ha ont av måndagar men idag var den lurig och låg och djävlades med mig.

    Alltså: Inte bakis, inte gravid.

    SvaraRadera