tisdag 30 augusti 2011

Tra la la ingen stress eller så

Bröllop och skolstart är inte världens bästa blandning. Man blir trött, väldigt trött. Man blir också stressad. Eventuellt lite förkyld och munsårig. Äter dåligt gör man också. Och uppe sent är man - idag är vi tex kvar på jobbet för att skriva ut program (ja, chefen har okejat det) och klockan är nu närmare 21... Vi har kommit ett pyttesteg framåt.

Ja ja, torsdag fredag har vi tagit ledigt och ska sova ut, vika servetter, vika program och skriva färdigt placeringskorten.

Snart är det lördag!

6 kommentarer:

  1. glöm inte bort att andas ;)
    hoppas att vi får se bilder sen :D

    kramkarm

    SvaraRadera
  2. Som LT säger: Andas också! :)
    Jag längtar verkligen till lördag, även om jag inte har hunnit sy någon klänning, er dag till ära.

    Ta det lugnt, hälsa Grefven, så ses vi på snart! Kram!

    SvaraRadera
  3. LT: Jag andas - hittar ju tom tid att blogga mitt i stressen så här dagen innan :-)

    Spader: Jättesnart!

    Jo: Du har säkert något läckert hemma du kan slänga på dig :-) Ses snart!

    Miss UD: Ses om en strax!

    SvaraRadera
  4. Hoppas er dag blir precis alldeles underbar! Mina varmaste lyckönskningar!

    SvaraRadera