lördag 27 augusti 2011

Dags för bröllop (men inte mitt)

Idag ska jag och Grefven på bröllop hos min kompis Ems. Det ska bli kul att se hur de har sitt och sedan kommer de till vårt nästa vecka. Jag har inte sett Ems på lite mer än 2 år, senast var när jag hälsade på henne och D i Sheffield. De har varit ihop i mer än 10 år och har en liten pojk ihop. Så kul att de gifter sig nu. Ni kommer dessutom få se fina bilder från bröllopet eftersom de har lyckats få tag på Sveriges bästa bröllopsfotograf - samma som oss! Ska bli kul att se henne in action också :-)

Japp, en vecka kvar. Helt sjukt. Känns som att det är miljoner saker kvar att göra och ingen tid kvar att göra dem på... Men men, våra utstyrslar är färdiga och Bollan* och Wesleys** också - skönt. Programmen är nästan färdiga och jag har fått ett stort, fint paket från USA med massor av underbara hemligheter!


* Bollan är min tygapa - klart hon ska vara med på bröllopet
** Wesley är vår tygvessla - klart han ska vara med på bröllopet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar