tisdag 10 oktober 2017

Har jag något vettigt att säga idag?

Nej, inte direkt. Sonen har börjat sova nästan hela natten, dock vaknade dottern 5 imorse... Hon fick sovit en stund på förskolan så dagen har gått bra trots allt. Jag fyndade en röd halsduk på Erikshjälpen - mycket nöjd med detta! Barnen har lekt och badat ihop, lillkillen tyckte det var det bästa som någonsin hänt. Vi har vilat mycket, ätit pannkakor och jag har druckit massor av te och kollat på The Mindy Project. 

Grefven jobbar sent (gymnasiemässan) men läggningen av två trötta barn gick utmärkt. Jag läste ur Godnattsagor för rebelltjejer (en bok alla borde läsa för sina barn) för dem tillsammans och sedan fick B lyssna på Kaninen som så gärna ville somna (tack Storytel!) medan jag la Henry i vårt rum. Nu ser jag fram emot en kanna te och Doctor Who ihop med maken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar