lördag 14 oktober 2017

Det är så lätt att det går till överdrift

Jag och maken har som tradition på kvällarna (när barnen väl somnat) att göra en kanna te och se på en gemensam serie. Ett tag nu så har det varit Doctor Who (det finns ju en del säsonger att se, så att säga). Pga detta skaffade jag oss en ny tekanna häromdagen och ”råkade” köpa en liten figur av den 10e doktorn också. Det kan hända att jag redan hade en figur av den 11e. 



Nu är jag dock lite lagom besatt av att köpa alla figurerna. Har hittat en sida där de säljs till ett väldigt förmånligt pris och igår var jag nära att lägga 700kr för att få hem sex stycken. Stoppade mig i sista sekunden, jag måste ju någonstans inse att jag lever på mammapeng och 40% av min lön = DU HAR INTE RÅD ATT SPLURGA PÅ SMÅ PLASTFIGURER! 

Men men, jag fyller ju år snart. Jag vill ha resten av Pop Vinyl-figurerna i Doctor Who-serien. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar