måndag 14 augusti 2017

Back on track, eller nåt sånt...


Då var både sommarlov och heltidsmammandet slut. Jag börjar jobba igen efter nästan ett helt års "ledighet" (med två barn? Jag har aldrig jobbat så här mycket i mitt liv!!!)

Jag och Shakespeare är redo att tackla ett nytt läsår. Jag kommer jobba 40% (två dagar) så det blir inte alltför jobbigt (hoppas jag). Jag och Grefven var barnfria igår (tack mamma och pappa) så vi (jag, Grefven har fått ryggskott) städade, åt ost och kollade ikapp Game of Thrones. Jag sprang också runt som en skållad bäver och letade efter min jobbdator. Puts väck. Jag har en förhoppning om att jag lämnade kvar den på jobbet när jag var inne i juni...

Okej. Nu så, sitter på tåget mot Gbg. Får se hur den här dagen går :-)

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick fint! Hittade jobbdator, men inte jobbnycklar. Nu är de återfunna i tygpåsen full av historieböcker som legat orörd hela sommaren. Tur att vi började terminen med att hänga på Tjolöholms slott. :)

    SvaraRadera