måndag 13 februari 2017

Lite smått och gott

Henry mår bättre, han är fortfarande förkyld och lite hostig men han kan ligga ned och sova igen. Det var jobbigt när han var dålig, men lite mysigt att sova ihop med honom på natten. Han fick ligga på min axel så han kom upp lite. Vaknade med stel nacke men det var det värt. 

Brita har inatt sovit hela natten i sin säng! Wihoo! Hoppas på repris...

Jag går igenom någon form av åldersnoja - tycker att jag krympt längdmässigt, fått rynkor och googlar hur man ska sminka sig när man är 35+. 

Downtown Abbey är värre än Game of thrones - får se om mina nerver klarar att se färdigt serien. Är i början av säsong 4 nu... (spoila inte tack!)

Mina fingrar är för stora för den här telefonens tangentbord. Jag skriver fel hela tiden :-(

Småbarnsmammor som har barn som sover lider också av sömnbrist pga att man fastnar i tv-serier. Svarta påsar under ögonen gör inte direkt att åldersnojan blir bättre...

Imorgon är det alla hjärtans dag. Brita ska sova hos sin mormor och morfar och jag och maken ska äta finmiddag (hemma). Ska bli väldigt trevligt! 

Jag har skaffat Storytel som någon slags friskvårdsinvestering. Tanken är att jag mår bättre om jag kommer ut och går mer och jag stressar av om jag samtidigt får läst böcker. 

Jag tror det var allt jag hade på hjärtat den här gången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar