måndag 10 mars 2008

Vote for Pedro

Please people - gå in och rösta ------------>

4 kommentarer:

  1. Jag blir nästan stressad av att läsa om allt du gör hela tiden. :D Jag kan lätt sitta och stirra in i en vägg en hel dag och du springer runt på allting. Jag borde bli lite bättre på att komma iväg och göra något jag med. Den där teaterföreställningen du gick på verkar trevlig. :) Jag har inte heller sett Sweeney Todd, får nog allt ta och gå någon dag. Men jag ska faktiskt gå och se "Once" på torsdag. Fick tag i gratisbiljetter via Bioklubben på SF. :) Gratis är ju trevligt.

    SvaraRadera
  2. Jag blir också stressad av det, det är det som är mitt stora problem. Tyvärr blir jag lika stresad av att inte göra något så... Ond cirkel :-(

    SvaraRadera
  3. Med tanke på att jag typ varit besatt av Johnny Depp sen jag var 14, så var det ju inget svårt att rösta direkt...

    SvaraRadera