söndag 17 februari 2008

Busy busy

Saker jag hann med igår:

* "Hjälpa" Miss Kyd och hennes pojkvän att flytta (dvs bära två kartonger och sedan vara helt slut)
* Gå ut med Dalmatin en sista gång innan hon hämtades hem av matten
* Äta urgod middag hos mina föräldrar
* Dricka massor med rödvin hos mina föräldrar
* Åka tåg med alla fulla fjortisar in till stan
* Inse att en av fjortisarna är en gammal elev
* Ringa till Syrran och i mitt rödvinstillstånd tycka att jag borde åka hem till henne och festa
* Dyka upp lagom fullig hos Syrran och träffa en annan gammal elev som är där och festar
* Ha "djupa" samtal med denna gamla elev
* Sno alla andras drinkar eftersom jag inte hade med mig eget
* Mysa i soffan med yngling
* Sova kvar hos Syrran i armarna på ynglingen
* Vakna runt 11 dagen efter och inse att jag har tvättid jag måste hem till

Fasiken vad mysigt det är att sova med någons armar runt sig... (och ja, det var BARA sova. Jag har ju slutat med allt övrigt som bara får mig att må dåligt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar