fredag 1 januari 2021

Det här vill jag 2021

 Oj vad svårt, hej 2021 liksom, vad vill jag med året? Jag tänker att jag kanske ska ta och kopiera den där lilla listan jag skrev i juni då jag trodde att jag skulle ta tag i livet... 

2021 vill jag:

* röra mig för att må bra - styrkeräna, dansa, jogga, och jobba på min rörlighet. Jag ska hitta lyckokänslan i att vara Friskisledare igen och inse att IW intervall är det jag vill göra. 

* läsa böcker utan att stressa och räkna sidor - läsa för att lära mig saker, för att fly bort från vardagen.

* försöka att sänka mina krav och inse att mina tankar inte är regler.

* blogga utan krav

* träffa vänner digitalt och irl (när man får)

* äta ordentligt - sluta slarva, du är en vuxen människa!

* acceptera och var nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar