onsdag 3 juli 2019

Sista dagen i Stockholm

Nu har jag ju nästan varit hemma en vecka men ibland hinner man inte sätta sig ned och blogga förrän senare... 

Förra torsdagen var jag och svärmor fortfarande kvar i Stockholm iaf och eftersom det var vår sista dag så tog vi det väldigt lugnt. Det var också den första fina dagen - sol! 

Efter frukosten såg vi till att fixa så vi skulle få checka ut senare och sedan tog jag tunnelbanan till Söder och besökte The English bookshop och köpte en bok (nähä?) och åkte sedan tillbaka och drog med mig svärmor ut på stan. Vi köpte presenter till barnen, lite kattprylar till svärmor och jag hittade ännu en Proseccokasse jag bara måste ha. 



Vi åt lunch på hotellet och vilade lite. Medan vi var borta hade vi fått in choklad och vatten till rummet som tack för att vi stannade så länge 😀









Vi checkade ut och tog oss varsin drink uppe på hotellets rooftopbar - jag fick mig en väldigt god Cosmopolitan - mums! Det var länge sedan... 









Vi var rätt trötta och det var skönt att ta sig till tåget och börja färden hemåt. Jag somnade snabbt och sov halva resan och sedan blev det läsning resten av resan. Familjen kom och hämtade upp oss och Brita fick en jätteglittrig enhörning av farmor - wow! 





Tack igen svärmor för en jättefin resa - vad trevligt vi haft ihop 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar