tisdag 15 maj 2018

En erfarenhet rikare...

Idag har jag träffat min sjukgymnast och försökt rätta till min svanskota. Jag har ju gått runt och haft ont i den sedan ca två år tillbaka då det började göra ont under graviditeten med Henry. Jag har en speciell kudde att sitta på men den hjälper inte alltid och jag orkar inte heller alltid släpa med mig den. När jag var hos sjukgymnasten senast kände hon att min svanskota förmodligen har böjt sig lite fel och det har vi idag (förhoppningsvis) rättat till. 

Man rättar till det genom att köra upp ett finger i rumpan. Japp. Så är det. Stackars mig. Stackars sjukgymnasten. Nu håller vi tummarna för att vi inte ska behöva göra om det. 

Än så länge känns det okej, lite ömt men det kan ju vara för att någon pillat på svanskotan. Jag har inte använt kudden och försöker känna av hur jag sitter. Hoppas, hoppas, hoppas den är fixad! 

1 kommentar: