söndag 4 mars 2018

Spenderar en dag på Friskis



Idag har jag varit nästan hela dagen på Friskis & Svettis i Kungsbacka. Det var rekryteringsdag och jag har testat för att bli ledare i indoor walking. Vi var ett härligt gäng på nio personer som skulle testas för olika grenar. Efter en kort introduktion så fick alla i tur och ordning köra ett litet minipass på ca tre låtar där man skulle ha förberett steg och annat. Alla tränade på allas pass och detta betyder att jag idag tränat i runt tre timmar! Svetten rann, jag kommer förmodligen inte kunna röra mig imorgon men oj så kul jag har haft! Jag var inte ens nervös när jag väl skulle köra mitt pass för vi hade på kort tid blivit ett sådant skönt gäng att det bara kändes kul att få leda lite. Det var också en skön känsla att få stå där framme på crosstrainern och se alla hänga med i det man gör. Tjötig som jag är så flåsade jag hurtigt med en massa tjöt igenom passet och vips så var det över. 

Wow, jag får veta i veckan om jag gick vidare och det hoppas jag så klart, men hur det än går så hade jag det riktigt kul idag! 

1 kommentar:

  1. wow, lycka till! En gång hade jag drygt tre timmars spinningpass, France Tour

    SvaraRadera