torsdag 9 mars 2017

Första joggingpasset sedan Henry

En av mina "nya" grannar skapade gruppen Tjolöholm runners och bjöd in ett gäng mammor i området. Bra initiativ - vi ska nu försöka komma ut en gång i veckan och promenera/jogga. 

Igår var första träffen och vi var tre stycken tappra kvinnor i snöovädret. Isande kalla vindar och snöslask stoppar oss inte - vi var ute en timma och fick joggat lite. Vi är alla tre ganska nyblivna mammor så vi tog det lugnt och försiktigt. 

Det var så skönt och jag var full av energi när jag kom hem - det här vill jag göra igen! 



1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Så skönt att ha en sån där grupp, att pusha varandra i. Jag funderar också på att börja springa, men har inte kommit mig för än. Snön kan ha något med det att göra, bland annat.

    SvaraRadera