söndag 4 december 2016

Lucka 3 Mina 10 bästa och sämsta egenskaper

Lite sent, jag vet, men gårdagen försvann och bättre sent än aldrig :-)

Tanken är att jag ska lista 10 saker jag verkligen gillar  och 10 saker jag är mindre förtjust i med/hos mig själv.

10 saker som är bra:

* Jag är rolig
* Jag är bra på att hitta kläder till mig och andra
* Jag får stora, starka barn
* Jag har lärt mig att ta plats och göra mig hörd
* Jag är omtänksam
* Jag är duktig på att laga mat
* Jag är en bra vän
* Jag är en bra mamma
* Jag kan prata inför stora grupper
* Jag vet hur man njuter av te, choklad och en god bok

10 mindre bra saker:

* Jag är fruktansvärt självkritisk
* Jag är ganska lat
* Jag är bortskämd (och vill inte ändra på det)
* Jag hade jättesvårt att komma på 10 bra saker med mig själv
* Jag hade lättare att komma på mindre bra saker med mig själv
* Jag skulle vilja vara mer driven och målinriktad
* Jag prioriterar inte alltid rätt...
* Jag är oinsatt i politik och allt som händer i världen
* Jag skjuter gärna upp saker
* Jag har kort tålamod

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar