måndag 18 april 2016

Sugiga sugdagar

Har en riktig surdag, håret är fel, jag fryser, kroppen gör ont och jag känner mig trött och grinig. Vill äta choklad och bullar och bara sova. Skulle iväg för att köpa lunch (och en tröja eftersom jag fryser). Gravidkläder gör mig deprimerad - allt är svart eller grått. Varför ska man behöva se ut som döden bara för att man är gravid? Var är alla härliga vårfärger? Fick gå till HMs divided för att hitta en grön munkjacka. Satte upp håret i en sjal. Köpte pommes mm hos Burger King. Känner mig som en slusk och allt suger. Glömde dessutom gravidbältet hemma. Ont ont ont. 

Imorgon blir nog en bättre dag.

2 kommentarer:

  1. roliga kläder tycker jag svärdotter hittat - hon slarvade med bältet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går säkert att hitta roliga kläder, men inte i de butiker här spm säljer gravidkläder.

      Radera