söndag 17 februari 2013

Run mommy, run


Så här ser jag ut efter första joggingturen sedan maj i förra året. Några kilo tyngre men en bebis-i-magen mindre. Nu ska jag bara försöka hålla det här, 3 ggr i veckan, så hoppas jag klara av Blodomloppet och Vår Ruset senare i vår.

I bakgrunden syns vårt orenoverade vardagsrum. Tallriken på väggen är en kvarleva från Grefvens farmor som vi inte orkat ta ned ännu. Tallrikar på väggarna. Suck. Tragiskt nog inte den enda väggen i detta hus där detta återfinns.

3 kommentarer:

  1. Det kommer alltid finnas tid att plocka ned tallrikar senare. Bra prioriterat!

    SvaraRadera
  2. Heja heja hurtbulle. Förvänta dig inte sällskap i löparspåret till helgen. Jag är en slå klump numera. :-)

    SvaraRadera
  3. Spader: Tack, viktigt med prioriteringar.

    Johanna: Jag sparar löpandet tills du åkt då, vi lägger energin på stan på lördag istället :-)

    SvaraRadera