söndag 30 maj 2010

Jag gick hem med en lapp från bartendern...

Filmen igår var klart underhållande, läckert färgglad och fylld med skrattframkallande scener, vackra smycken och härliga kläder. Klart bättre än 1:an! (Och jag bröt inte ihop den här gången! Hurra!)

Tankar efter filmen:
* Jag ska ha ett gay-bröllop i rosa med flamingos överallt. Liza Minelli är välkommen att sjunga där också (är dock inte helt säker på att Grefven ställer upp på detta...)
* Jag har alldeles för lite smycken
* Jag är gammal och soffig men trivs j**ligt bra med det!
* Jag vill ha en walk-in-closet fylld med vackra, färgglada klänningar
* Jag vill ha söta, rosa resväskor

Efter filmen gick jag och en av donnorna till Soho och tog ett glas vitt. Mycket trevlig (och söt) engelsktalande bartender där som var lagom uttråkad och samtalade med oss. Det diskuterades terapi, Sex and the city (han tyckte serien var mer lämpad för killar än filmerna), jobb och IKEA. När vi gick gav han mig en lapp...

... med namnet på vinet jag druckit. Samantha hade säkert fixat killens nummer men jag har andra prioriteringar :p

2 kommentarer: