fredag 18 januari 2008

"Alla andra gör det ju"*

Den här listan alltså.

Lista 5 bloggare som du gärna skulle träffa IRL och varför. Nämn inte nån som du redan träffat.

Nu är ju saken den att dem som jag helst vill träffa IRL har jag ju redan träffat. Frågan är om jag verkligen vill träffa några andra... Dessutom blir ju folk bara sura och griniga om man skulle råka "glömma" att nämna att man vill träffa dem. Jag har därför bestämt mig för att göra tvärtom och lista 5** bloggisar jag har träffat IRL.*** Ha ha ha! I beat the system!

1. Miss Kyd. Vi träffades i årskurs 7 men det tog x antal år innan vi var riktiga vänner. Nu är vi oskiljakt... ursäkta, jag började skratta - gör du det också Miss Kyd? En av få bland mina vänner som orkat med mig och hon blir bara bättre med åren.

2. Ems. Vi pluggade ihop för 2 miljoner år sedan och bodde ihop ett tag både i Falun och Sheffield (där för övrigt alla trodde att vi var systrar eftersom vi båda då hade kort, blondt hår). En väldigt härlig tjej!

3. Mia. Min kollegas flickvän som delar min passion för rosa och är lika snäll och trevlig som hennes sida :-)

4. Missy. Enligt Miss Kyd min själsfrände men flickan är lite för mesigt sarkastisk för mig. Som tur är gillar jag henne ändå. Inte bara för att hon har hela Scrubs-boxen. Jag lovar.

5. Miss Upsey Daisy. Den snälla koraffen som hon presenterade sig första gången. Så go', så snäll, så rolig!


* Och som alla vet så måste man göra som alla andra, man får inte ha egna tankar.
** Eftersom jag bara får ta med fem får mina pojkar (Programmeraren och Sommer) stanna utanför listan.
*** Självklart finns det bloggisar jag skulle vilja träffa men kolla listan på vilka jag läser så kan ni säkert lista ut det själva.

7 kommentarer:

  1. MEN VAF...! Jag är inte mesig. Jag är hård. Ju!

    SvaraRadera
  2. Nej men vad kul, är lilla jag med på listan!! *glad* Stor kram till dig sötis, vad du är gullig!:)

    SvaraRadera
  3. Skrattar? Jag är döende...

    SvaraRadera
  4. Mia: Klart du ska vara med! Kram

    Miss Kyd: Hoppas du överlever, jag vill ju gärna fortsätta att träffa dig IRL...

    SvaraRadera
  5. Hur mycket koraff var jag inte när jag satt på den där höga stolen då??

    SvaraRadera