söndag 23 oktober 2016

På date med Camilla

Idag har jag och Henry varit inne i Gbg och dejtat Camilla. Vi har fikat, flanerat, shoppat och tjötat. Besökte Emmaus där jag hittade lite kläder (och en bok om träning för mammor) och sedan gick vi till Myrornas där jag hittade en bok om Mr Darcy. 


Henry har skött sig utmärkt och sovit mestadels hela tiden. Camilla hittade lugnet när hon höll honom (vilket kvinnor tydligen gör enligt en undersökning jag läste om i senaste Vi föräldrar. Bebisdoften sätter igång hjärnans belöningssystem och vi blir lugna och glada. Var tydligen oberoende om man fått barn eller inte.) 

Vi har nu bestämt att ha en date en gång i månaden (jag och Camilla alltså). Nu i november fyller vi båda år så Manana och dess passionsmojitos it is! Ska bli mycket trevligt och förhoppningsvis kan jag lämna lille H hemma med fadern sin :-)

Förresten, hur fina bilder tar inte den där Camilla då? 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar