söndag 1 januari 2023

Hur gick det med målen för 2022?

 Så här såg det ut förra året när jag satt och filosoferade över vad jag ville göra: 

Dags the fundera över året som ska komma - vad vill jag göra/ska hända osv det här året? 

* Jag vill kallbada varje månad - det har jag gjort! Jag och Pernilla har varit flitiga och även fått med oss döttrarna. Underbart! 

* Jag vill sy minst 12 projekt - ja, jag sydde nog mer än det dubbla dessutom. Jag har verkligen kommit igång, testat nya mönster, olika tygkvaliteter, varit på sy-lan samt sytt till andra. Ett riktigt härligt syår! 

* Jag vill åka till Lund och äta Afternoon Tea - ja, äntligen fick jag tummen ur och kommit dit! 

* Jag vill umgås med folk som får mig att må bra - det har jag gjort - jag har trappat ned på energitjuvar och hittat tid och lust för dem jag får energi av istället. Bra gjort! 

* Jag vill vara kreativ - sy, måla, pyssla - jadå, det har jag fortsatt med och jag har mått bra av det! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar