onsdag 1 januari 2020

Hej 2020, hur gick det förra året?

Välkommen 2020 - det är dags för den årliga traditionen då jag kollar av hur målen för 2019 gått.

Mål för 2019

Lika spännande varje år, vad ska jag sätta för mål för året?

* Styrketräna så min kropp orkar springa  - Japp, jag har styrketränat men tyvärr klarar kroppen fortfarande inte av att springa.
* Genomföra Göteborgsvarvet och ett maraton - nej, det blev tyvärr inga lopp för min del. Höfterna har krånglat hela året trots besök hos osteopat/kiropraktor/sjukgymnast/massör. Joggade Tomtejoggen med Friskis dock 
* Njuta av att fylla 40 - japp, jag njuter fortfarande! Bästa festen ever!!!
* Ta (minst) en familjedag i månaden - jag har ju varit mammaledig varje fredag under hösten och vi har haft många mysiga familjetillfällen. 
* Mer kvalitetstid med min man - jag vet faktiskt inte men vi är nöjda så vi säger att vi haft det. 
* Sy någonting - jag sydde nog kuddfodral i år igen. Måste ha ett tydligare mål.
* Läsa tegelstenar, hyllvärmare och våga läsa om favoriter - hyllvärmare och tegelstenar fick jag läst men jag missade omläsningarna. 
* Rensa, rensa, rensa - kan inte göras tillräckligt, men ja, jag rensar.
* Umgås med vänner - det här har jag varit väldigt bra på! Mer sådant 2020.
* Utmana mig och testa nytt (det här trodde jag att jag hade som mål 2018) - jag har testat skivstång, yoga, chai-te, börjat använda läppstift mm.
* Blogga oftare! - nej, det här har inte blivit bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar