söndag 17 mars 2019

Svägerskor på spa

I fredags efter jobbet begav jag mig till Säröhus för en skön övernattning med spa, middag och umgänge med mina svägerskor. Vi började med lite fika och bubbel uppe på rummet. Jag fick jobba med min toaskräck då mitt och Evas rum hade fönster från sovrummet in till toaletten (varför???) och väl inne på toan var det fönster från golv till tak. Väldigt kbt för mig att sitta där... 













Men men, vi drack bubbel och gick sedan ned till spa-avdelningen. Jag hade lite svårt att slappna av i det varma badet men njöt av ett fotbad och la mig sedan i en stol med ett glas bubbel och en bok - fredagsnjutning på hög nivå. 

Vi gjorde oss iordning och möttes upp inför middagen - mer bubbel och sedan en god middag som avslutades med dessertbuffé och en stund i massagefåtölj. Det kan hända att jag somnade lite...

På söndagen vaknade vi tidigt och låg och läste lite för att sedan njuta av en fantastisk frukostbuffé. Innan utcheckning ville några spaa, några promenera och jag la mig och njöt i massagefåtöljen igen. Efter 45 min var jag så avslappnad att jag nästan inte mindes mitt namn. Satte mig och läste och så avslutade vi vistelsen med lite te/kaffe med utsikt över havet. 















Väldigt skön start på helgen och jag är glad att jag har så fina svägerskor och att vi alla trivs så bra ihop ❤️

Jag måste också nämna inredningen - jag dreglade över mycket på det här stället...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar