torsdag 1 november 2018

Så blev det november...

Man skulle ju kunna tro att jag lagt ned bloggandet men det har jag inte, jag vet bara inte vad jag gör som gör att jag inte hinner/orkar/prioriterar bloggandet. Tanken är ju att det ska hjälpa mig minnas vad jag för på dagarna...

Ja ja, november är här och jag kan ju alltid göra ett försök med ett inlägg per dag. Vi får se hur länge det håller.

Idag har jag legat sjuk - ont i halsen, huvudet och hela kroppen. Brita har gett mig juice och Henry har gett mig glass och mys så jag är väl omhändertagen. Jag har mestadels sovit och sedan började jag se Sharp objects på HBO - riktigt bra. Har inte läst boken men gillar skådisarna. 

Annars då? Jo, Henry har börjat ta av sig blöjan själv (ähm, why oh why?) och iofs springer han direkt till toaletten och stänger in sig men det skapar ändå en del problem... Men men, spännande att han känner sig som en såpass stor kille. Talet har också börjat utvecklas - bajsa, macka, mössa, mjölk kan man urskilja. 

Brita har höstlov från skolan (där hon äntligen börjat trivas) och spenderar just nu tiden med grannflickan E. Inatt sov de över hos oss och nu ska de sova hos dem. De hade midnattsfest och åt chips till frukost - ja ja, de är glada iaf! 

Okej, men då hörs vi imorgon igen. Förhoppningsvis. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar