fredag 9 november 2018

39

Jag har haft en riktigt underbar födelsedag idag. Jag fick en utefrukost med min make och hela dagen har jag fått umgås med min fina, gosiga familj. Jag har vilat mycket (man blir trött av att fylla år), fått fina presenter och så har jag njutit av en god middag. Ostron, kräftor och ostbricka - mums! Brita ordnade en fest för mig och var en alldeles fantastisk ciceron. Hon har också dammsugit och våttorkat köksgolvet - jag ska fylla år oftare! 

Den årliga spotifylistan som går på repeat.



Det var ganska skönt att fixa till sig igen efter en vecka  i sjuksäng.


Frukost på lokal med den här godingen.



Fick fina presenter från min lilla familj ❤️



Jag har fått en bokvagn av mamma och pappa! 





Tekoppar till min samling från svärmor! 



Ostron, skaldjur och fest!










2 kommentarer: