torsdag 9 november 2017

38



Här sitter jag på Göteborgsoperan och firar min födelsedag med bubbel och findate med maken. Vi ser på Phantom of the opera (älskar den!!!) och njuter. 



Dagen har varit fantastisk, det började imorse med finsång från familjen innan jag tog buss och tåg till jobbet. Lyssnade på en skön spellista med bara birthday-sånger - helt perfekt! 



Tog mig en frukost på Le Pain Francais innan jobbet och sedan hade jag lektioner i några timmar. 



Lagom till lunch mötte jag upp familjen på Universeum - barnen ska vidare till mina föräldrar och bo där några dagar så skönt att få träffa dem en stund. 



Jag strosade tog spårvagn tillbaka (det regnade) och jobbade lite till och sedan var det dags för ett frisörbesök följt av sushi med Grefven. Vi gick sedan till café Sirius (i SF-bokhandeln) där vi åt Hogwartbollar och spanade på Doctor Who-prylar. 

Sedan var det operan som gällde - föreställningen var härlig! Musiken, musiken, musiken - finns inget bättre! 

Nu ska vi hem och jag ska få öppna min present - spännande! 

1 kommentar: