lördag 21 januari 2017

Britas första sing-along

Idag har vi varit på sing-along på Bio Roy - det har verkligen blivit min nya grej. Jag tycker det är jättekul att klä ut mig och sjunga med i olika musikalfilmer, så varför inte ta med min dotter? Eftersom det nu var dags för Frost så var det ju självklart att vi skulle gå. 



Peppen har länge varit stor och hon säger nu efteråt att det var "JÄTTEKUL!" men filmen hade knappt börjat förrän B ätit upp sina popcorn och undrade om vi kunde åka hem... Inte så konstigt, hon var ju trött - hon vaknade tidigt imorse. 

Hon orkade sig igenom den, jag sjöng för full hals och när man gick ut fick man såpbubblor. 


I bilen hem sjöng vi sånger så både mammor och barn höll sig vakna. Nu väntar pizza och hamburgare hemma :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar