söndag 17 juli 2016

Varsågod för mardrömmar

Ensam hemma, klockan är 00.45 och jag ska lägga mig. Hittar den här utanför badrummet. Vad gör jag? 


1. Lägger mig ned och självdör.

2. Lägger ut huset billigt på Hemnet, packar det viktigaste (dvs dottern, lite böcker och 400 par örhängen) och flyttar långt ifrån landsbygden.

3. Ringer Grefven och fejkar värkar så han kommer hem och tar hand om besten.

4. Anammar min inre Chuck Norris och slänger ut den jäveln, stänger alla fönster och ligger sedan vaken resten av natten. #bigassspider 

2 kommentarer:

  1. Jag antar att du valde alternativ 4 men själv hade jag ringt till pappa. ;-)
    (Faktum är att jag ogillar spindar men har levt ensam så många år att jag lärt mig bita ihop och avhysa dylika utan en alltför lång stund av efterföljande hyperventilering.)

    SvaraRadera
  2. jag räddar dem snällt med en handduk ut i trädgården ♥

    SvaraRadera