onsdag 20 juli 2016

En liten familjesemester - dag 1

Grefven ska vara ledig i några dagar och vi lyckades tajma in solen för vår lilla get away. Vi började med att smyginviga den nästan färdiga altanen, sedan packade vi ihop oss för färd mot Skåne.


Vi stannade i Halmstad för lunch och passade på att köpa lite nya kläder på rean åt Grefven och lite mutpresenter till Brita. Jag kände mig stor men fin och var glad över att kunna röra mig. 


Nästa stopp var i Båstad där det blev ännu fler reafynd till Grefven och ännu fler presenter till Brita. Denna bortskämda familj jag har... 


Till slut kom vi fram till vårt Bed & Breakfast; Vildrosor och höns, i Perstorp, där vi ska bo några nätter. Mycket charmigt ställe med höns och ankor. 



Vi vilade en stund på rummet och åkte sedan in till Perstorp för pizza. Väldigt deprimerande ställe... 


Vi åkte tillbaka till hönsen och spenderade kvällen i sängen med chips och Netflix. Sedan sov vi gott (förutom jag som var uppe och kissade då och då.) 


Klockan 5 på morgonen gal tupparna och ankorna hängde snabbt på :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar