söndag 1 november 2015

En liten minisemester

Vi är i Halmstad över helgen för den årliga middagen ihop med mina vänner och deras rugbyklubb. Grefven spelade (och vann) med de andra medan jag och B var runt och shoppade. Jag fyndade en kjol, en topp och en glittrig kofta på Emmaus och B fick sig en drakdräkt (från pojkavdelningen såklart, Cubus flickavdelning hade endast rosa kaniner, men på pojkavdelningen kunde man hitta en tiger eller en grön drake). Man kunde då en ansiktsmålning också och det villa hon såklart ha.


Vi var kvar ganska sent på middagen (B la sig tidigt i vagnen) och när vi väl kom till hotellet runt 1.30 så avrundade vi kvällen med att se Så mycket bättre fram till kl. 3.


Runt 8 imorse vaknar jag av att en viss liten ung dam petar mig i ögonen och försöker lyfta upp mina ögonlock. Vi gick upp och tog ett bad tillsammans, riktigt mysigt.


Nu har vi ätit god hotellfrukost och ska slappa och packa innan hemfärd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar