lördag 1 juni 2013

Lill-Grefvinnan går på studentfirande


Om man ska hälsa på på mammas och pappas jobb när deras elever tar studenten så är det bäst att ha hörselkåpor. Klart mamma köpte rosa till mig. Jag satt fint och charmade alla studenterna och sedan sov jag i vagnen medan alla promenerade upp till Götaplatsen för utspring. Jag blev dock väääldigt hungrig just när alla skulle springa ut så mamma fick amma mig i skuggan.

Sedan åkte vi hem, pappa åkte till slottet och jag och mamma lekte nakenfisar i stora sängen och somnade gott. På kvällen försökte mamma och jag gå ut och jogga men vi orkade inte mer än 20 min i värmen.

En skön dag, alltid kul att komma till Göteborg. Och att få nakenfisa med mamma.

4 kommentarer:

  1. Bra, mitt barnbarn var på sin första demonstration vid samma ålder, men öronskydd...

    SvaraRadera
  2. Sötaste ever. Så klart rosa!

    SvaraRadera
  3. Tesa: Tack :-)

    Hannele: Oh, spännande. Öronskydd är bra, har jag märkt.

    Spader: Tack! Klart de ska vara rosa :-)

    SvaraRadera