torsdag 8 oktober 2009

Livets goda

Ups:
Uppsatserna är färdigrättade
Omdömena är inlagda
Bokpaket nr 2 har kommit
En gammal elev hälsade på häromdagen och gav mig choklad
Jag mår bra
Är inte direkt stressad
Har trevliga planer imorgon :-)
Kan inte sluta le...

Downs:
Fick gå upp vääääldigt tidigt imorse för att lägga in omdömena (eftersom de egentligen skulle varit inne igår)
Min dator har fått virus och måste ghostas om - jag har sex års arbete lagrat...
Jag har munsår och mensvärk
Jag ligger lite efter med jobbet
Jag har inte tränat på evigheter
Idag när jag gick hem efter att ha handlat lyckades himlen öppna sig och hagla på mig hela tre gånger.

Som ni ser så vinner Ups ganska stort över Downs(8-6). Man vet att man mår ganska bra när man bara gapskrattar när himlen öppnar sig.

4 kommentarer:

  1. En elev tipsade mig om att se saker positivt, bra råd :-)

    SvaraRadera
  2. Bränn själv allt material på DVD är mitt råd om du vill vara helt säker på att få ha det kvar.

    SvaraRadera
  3. Utan dvd-brännare? Lite svårt tyvärr... Men jag har fört över allt till 2 olika ställen, hoppas det stannar där.

    SvaraRadera