fredag 23 oktober 2009

Att vara bra

Blev lite inspirerad av Missys inlägg och tänkte visa min kommentar här (bara för att jag är så bra :p )

Blogger Miss E sa...

Jag är jättebra på flera saker:

Att skjuta upp saker till sista sekunden
Att stressa upp mig över ingenting
Att lyssna
Att prata
Att terapera mig själv numera
Att medla mellan folk
Att ge kärlek och värme till elever, kollegor och vänner
Att ta hand om dem jag tycker om
Att leka med barn
Att belöna mig själv när jag förtjänar det (eller om jag behöver det)
Att se det positiva i livet (oftast iaf)
Att njuta av livet
Att säga och tycka bra saker om mig själv (utan att vara stöddig och kaxig)


Jag lägger till: Att skriva uppsatser jättesnabbt och lämna in i tid fastän man började samma dag :-)

Ni får gärna berätta här också vad ni är bra på...

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är bra hela du! Alltid varje dag.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också vilja vara bra på att leka med barn. Tror mest min brorsdotter är rädd för mig, jag kan nog se stor och skräckinjagande ut. :-P Plus att jag inte kan komma på en massa roliga saker, förutom typ att jaga henne. :-P

    SvaraRadera