söndag 13 september 2009

Läskunnig apa sökes

Nästa gång jag behöver något ska jag skriva en lapp och be en apa införskaffa sagda sak. En apa som kan läsa och följa order. Borde inte vara så svårt. Jag kan läsa. Sedan verkar det ta stopp, för nu skulle jag ha ett par svarta boots.

Jag kom hem med ett par svarta boots (jippi!), ett par silvriga pumps (kommer användas när exakt???), en svart stickad tröj/klänning (för det har ju inga innan...) och ett par för långa svarta leggings (öh... eftersom du bara har 200 par innan?).

Jag kan inte följa order. Snart pank om det fortsätter såhär.

4 kommentarer:

  1. Se din garderob som en kö med fast längd, innan du får stoppa in nya plagg eller par skor i ena änden måste du plocka bort motsvarande mängd ur andra änden genom att slänga eller traderasälja dem?

    SvaraRadera
  2. Jag rensar jämt och ständigt, skänker bort en fylld påse varje gång men det spelar ingen roll - det är mer pengarna jag grämer mig åt (och då köper jag inte dyra saker).

    SvaraRadera