måndag 22 januari 2018

Bryt ihop och kom igen!

Bryt ihop och kom igen! 


Visst är det jobbigt när saker inte blir som planerat och tyvärr brukar min hjärna bråka med mig när sådant händer. Ingen jogg i fredags och i lördags skulle jag och dottern testa gympa ihop. Det var inte hennes grej kan man väl säga... vi gick efter ca 10 min och jag var sur och grinig - hade ju valt bort ett danspass för detta och dessutom sett fram emot att träna ihop. 


Kom hem och bröt ihop på köksgolvet. Grät för allt, för att jag vill träna hela tiden och för att jag inte kan/borde göra det. En kram och en Olof-tatuering senare (goaste Brita ❤️) så tog jag ett djupt andetag, snörade på mig löparskorna och kom ut. 6 km senare är jag en gladare, piggare och friskare människa. 


Det är viktigt att orka även när allt bråkar med en, har man tur har man någon i sin närhet som kan ge en ”den där Olof-tatueringen” 😉 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar