torsdag 1 januari 2009

Miss E spår framtiden

2009 kommer bli helt fudging awesome!

Jo, jag lovar, jag har bestämt det. Jag känner det. Jag vet det.

Alltså, 2008 hade sina bra sidor och sina mindre trevliga sidor men eftersom jag har kommit levande och mer välmående ur året än vad jag brukar så vet jag att från och med nu kan allt bara bli j***ligt bra. Jag och min nya, mer positivt tänkande attityd till allt kommer att:

Få ännu mer underbara vänner
Såklart behålla de där underbara vännerna jag redan har
Hitta den där killen som vill vara med mig och som tycker om mig trots att jag ibland är lite uppfriskande schizofren
Måla färdigt tavlan
Få ordning på lägenheten
Resa till minst 4 utländska städer (Sheffield och London är redan inräknade)
Gå ned i tid och börja plugga till kurator vid sidan om
Sjunga karaoke
Laga mat och göra lunchlådor
Träna minst 2 ggr i veckan (tur att Sats har motivationskampanjer...)
Fortsätta med terapin och då också fortsätta må bra
Vara awesome!
Försöka lösa den tidstjuvande kombinationen "Rätta uppsatser + prata med elever = för lite egentid"
Försöka att inte byta hårfärg och frisyr lika ofta som vissa byter strumpor
Försöka göra mig av med grejer jag inte behöver i mitt hem (det kan behövas hjälp här...)
Våga mera


Det vara "bara" det. Tack för mig.

P.s. Vardagsrummet är färdigmålat och det är såååå mycket snyggare nu :-) D.s.

3 kommentarer:

  1. Kommer 2009 bli ditt år eller vad! You go girl!!

    SvaraRadera
  2. Färg? (gärna NCS)

    Du lär inte ha tid att ha tråkigt unde 2009 om du ska avverka den listan :)

    SvaraRadera
  3. Miss UD: I know! It's gonna be so awesome!

    Konsulten: Vet inte vad NCS betyder, sorry, men det blev beiget och brun fondvägg i vardagsrummet och vitt i hallen.

    Listan kommer inte bli svåravverkad, det är allt jag säger :-)

    SvaraRadera