måndag 13 maj 2019

Det är inte bara jag som tränar

Jag har lyckats vara vrålförkyld i över en vecka så humöret har kanske inte varit på topp och träningen har fått lida. För att pigga upp mig lite ville jag ta en kort kvällspromenad med barnen igår. Eftersom de vanligtvis brukar vägra erbjöd jag dem vagnen och tydligen var det det hemliga kodordet för att få dem att röra sig. Brita sprang ut, la sig på marken och gjorde armhävningar och sedan sprang hon igen. Stannade och gjorde andra gymnastiska övningar och fortsatte springa. Lillebror härmades, såklart. Allt Brita gör vill Henry göra. Det var helt ljuvligt att se dem - springandes på ängarna med kvällssol och rapsfält i bakgrunden 💛

Brita var också noggrann med att kolla av att det här var nyttigt för hennes kropp och lovade heligt att hon också skulle äta bra och sova ordentligt (vi får väl se hur länge det håller i sig...)

Underbara små tränare - jag mådde iaf bättre efteråt. 










1 kommentar:

  1. Mysigt, minns när 5-åringen cyklade bredvid mig när jag joggade, kul!

    SvaraRadera