fredag 12 april 2019

Vad lyssnar andra på?

Jag har en liten undran - när jag går runt med mina hörlurar på och musik spelandes i öronen, då måste jag mima med och dansa med till musiken. Jag kan liksom inte hindra mig själv. Är det mycket folk så försöker jag ju tänka på detta men ändå märker jag att foten diggar i takt eller att jag gör någon spännande handrörelse. Jag kan verkligen inte bara vara stilla och oberörd när jag hör en bra låt. 

Däremot så märker jag att de flesta andra jag går förbi/sitter jämte eller liknande INTE dansar/mimar/verkar det minsta lilla berörda - vad lyssnar de här stenansiktena på? Det kan ju inte vara vara jag som går så in i musiken att jag tror att jag är med i en musikvideo varje gång? 

Hur är det med er andra? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar