söndag 2 december 2018

Första advent



Söndagen började med en skön sovmorgon och en liten kille som ville gosa och läsa böcker ihop med sin mamma. När vi kommit upp tände vi ljus och åt frukost ihop och sedan gosade jag och min nya pyjamas ned oss i läshörnan där jag satt en bra stund och läste. Drack lucka två i min tekalender och tog sedan på mig träningskläder och körde mitt benprogram och tog mig sedan en kort löptur. Knät känns tyvärr fortfarande inte bra...

Senare tog vi fram granen och klädde den - väldigt kul att se att Henry faktiskt kunde hänga upp kulor i granen (även om de flesta hängdes på samma gren) och Brita överraskade mig med att ha städat lekrummet jätteordentligt! Så fint! Imorse ordnade hon adventsmys för sig och lillebror också - goa tjejen. 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar