måndag 16 februari 2015

Goaste sängsnutten

Brita har fått en egen säng och hon är väldigt stolt över den och sover gärna i den. Inatt fick hon ett jobbigt hostanfall och vaknade och var ganska så ynklig. 

"Mamma sova egen säng" betydde att jag skulle sova hos henne. Jag knödde ned mig så gott jag kunde. Efter ett tag kände jag att det inte riktigt skulle fungera så här resten av natten och sa att jag inte får plats. "Bitta fytta katten" fick jag till svar och så flyttade hon undan gosekatten så jag skulle få lite mera plats. 

Kan man annat än att ligga kvar då? Klart värt öm rygg och rödsprängda ögon idag :-)


4 kommentarer:

  1. Det är där maken kommer in och ger en tip-top massage? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha aha man hade ju kunnat tro det va... Tyvärr inte :-(

      Radera
  2. Vilken fin säng! Men jag förstår att den inte var så bekväm för dig. :-)

    SvaraRadera