onsdag 10 september 2014

Tja, inte har hon bråttom iaf.

Idag när jag kom och skulle hämta Lill-Grefvinnan från förskolan så sprang hon runt med en handväska som hängde i armvecket - precis som jag brukar ha. Både gulligt och skrämmande... Önskar att jag haft kameran med mig.Sedan sprang hon runt runt och hoppade och haltade med endast ena skon på sig och efter säkert 20 min kunde vi gå ut därifrån.

Då hittade hon en massa löv. Höstlöv. Alla vet ju att man måste springa i höstlövshögar. Bland dem fanns det skräp - vår lilla miljökämpe plockade då såklart upp skräpet och gick till närmaste papperskorg för att slänga. När allt skräp var upplockat började hon plocka upp löven och gå och slänga dem. Till slut fick jag ta tag och lyfta in henne i bilen så vi kunde åka hem.

Väl hemma hann hon bara ut ur bilen så fick hon syn på grannkompisen och sprang bort henne.

Härliga lilla unge :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar