fredag 29 november 2013

En barnfri dag

Vad gör en identitetskrisande mamma när hon får en barnfri dag tack vare sina underbara föräldrar som tar en liten mini-Grefvinna som ska klättra och pilla på allt?

Jo, först shoppar hon loss på second hand och Netto.

Sedan joggar hon.

Sedan äter hon lunch, läser bloggar och sittdansar till Lady Gaga på SUPERHÖG VOLYM - bara för att jag kan!

Snart ska jag duscha (länge!), lägga ansiktsmask och måla tånaglarna - bara för att jag kan!

Sedan ska jag städa lite i köket, läsa i min bok och rätta lite uppsatser - viktigast av allt är att jag hittar lite av Linda där i mammarollen. 

5 kommentarer:

  1. Sametimes it is a good necessity!

    SvaraRadera
  2. Som det känns nu skulle jag lägga den tiden på att sova! Har haft en tokförkyld liten kille och samtidigt själv haft feber, J likaså, så vi är rent ut sagt döda här hemma. Ja, alla utom Ullharen då, han är piggelin just nu...

    Men det låter som att din dag var toppen! :)

    SvaraRadera
  3. Min dag var bra, men jag förstår att ni haft det jobbigt hemma, stackare. det är inget kul med sjukstuga... Hoppas ni kryar på er och får vila upp er innan jul :-)

    SvaraRadera