söndag 6 februari 2011

Jag lovar att det är Murphy igen...

Det där med jogging alltså... Det var ju kul i början och så men nu, nu strejkar kroppen. Vänsterbenet är så stelt att det knappt går att använda och vad och smalben gör ont så fort foten sätter i marken. Högerbenet är lite snällare - där är det bara vaden som krånglar. Jag stretchar, jag använder Grefvens mystiska salvor och krämer, jag använder Grefvens inlägg osv men benen vill inte.

Hade jag varit en storspringare eller löpare hade jag kunnat förstå, men jag joggar myrsteg och endast 2 minuter i taget än så länge. Inte roligt...

Men men, Grefven säger att kroppen går ner sig så här i början. Får väl hålla ut och hoppas att det går över. Jag ska nå mitt joggingmål!

2 kommentarer:

  1. Håll ut och ta det försiktigt, se till att hålla det varmt och ät mycket vitaminer så ska du se.
    Grefven har förmodligen helt rätt!

    SvaraRadera