lördag 10 april 2010

Skottland i bilder (typ)

Vårt lägenhetshotell i Edinburgh - helt okej om man bortser från att varmvattnet inte fungerade
Shopping efter dag 1 - Mupp- och Johnny Deppfilmer i mängder. Billiga CD-skivor eftersom vi är sådana där som fortfarande spelar sådana.
Mr T sockar rockar!
En enhörning på Royal Mile i EdinburghBagpipeman for president!
Miss E i gubbkeps (fast jag köpte ingen)

Edinburgh castle - mäktigt stort
Miss Es favvoGrefven och Grefvlig påfågel utanför Blair Athol Castle som besöktes dag 2Rolig skylt utanför slottetDag 3 som spenderades i Glasgow hittade jag äntligen ett Tk Maxx och shoppade en väska!

6 kommentarer:

  1. ser ut som ni haft en riktigt mysig resa. förutom det där med flyget då

    SvaraRadera
  2. jag tycker du skulle kopt kepsen - skitsnygg!
    (ni blev inte sjuka av Loch Fyne, va? I sa fall ber jag om ursakt!)

    SvaraRadera
  3. Karro: Det hade vi :-)

    Ems: Fast kepsen var inte till mig ändå, och jag vill inte ha någon. Nej, vi kom aldrig dit, jag glömde ju såklart skriva ned dina tips... Det var förmodligen en elak friterad bläckfisk på ett tapasställe som var boven.

    SvaraRadera
  4. en Johnny Depp-box, något att dö för!!!

    SvaraRadera
  5. Nu har vår tävling av NIVEA kit 2 fått en vinnare!
    Gå in och kika hur det gick.
    http://bringblingtoeverything.blogg.se/2010/april/vinnare-av-niveakit-nummer-2.html

    SvaraRadera
  6. Du passar asbra i gubbkepa ju!

    SvaraRadera