fredag 6 mars 2009

Uttråkslista

Har jag tråkigt ska ni få tråkigt...

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, visst är jag kort men man kan ju ha klackar
Skulle du vilja väga mer?
Inte direkt...
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Ähm... beror väl på om jag är kär i honom, om det kommer oväntat osv.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Om jag får tillbaka min sexlust finns det säkert någon jag kan tänka mig
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej, tror inte det skulle hjälpa min huvudvärk

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Med fingrarna ja :p

Kan du slicka dig på näsan?

Nope

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ja

Kan dina föräldrar lita på dig?

Det hoppas jag

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Absolut inte, möjligtvis när jag sover då

Kan du vara på fest utan att dricka?

Inga problem

Kan dina vänner lita på dig?

Det hoppas jag

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej, men näsan

Kan du suga?

Kan svara ja på alla tolkningar av den frågan

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Beror på vilken affär...

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Osäkert...

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Förmodligen nån gång

Har du ett syskon?

Lillebror

Har du varit full den här månaden?

Drack vin i söndags och måndags men bara ett så blev inte direkt full

Har du någonsin haft sex med någon?

Inte på sistone, men ja, någonsin.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Skulle inte förvåna mig, alla gör väl det nån gång

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Vad tror du...

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, men lär nog göra det snart

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Nej, men sju år äldre

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Sju år äldre, men det är 15 år sedan - första och sista gången det var med någon äldre än mig

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Se svaret ovan

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Det skulle nog vara roligare än den här kvällen, men inte värt det

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Oh ja

Har du haft sex med mer än tre personer?

Inte på en gång

Har du ljugit på någon fråga än då?

Tror jag inte


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Bollan - tygapan. Bland verkliga människor har turen att ha fler än en.

Vem älskar du?

Bollan och säkert några till

Vem hade du senast sex med?

En "kompis"

Vem vill du bli full med?

Vill inte bli full

Vem är den bästa artisten?
Just nu är det ju John Legend som går runt i ipoden

Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma tror jag

Vem har du en liten crush i?

En kille jag såg på skolan idag (vi delar lokal med en vuxenutbildning)

Vem är snyggast i världen?

Ingen aning

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Ingen aning - familjen, vänner whatever

Vem är snällast i världen?

Programmeraren

Vem är din bästa kompis?

Fortfarande Bollan
Vem vill du prata med?

Min terapeut

Vem sov du med senast?

En kompis

Vem såg du full senast?

Mina kollegor förra fredagen

Vem vet allt om dig?

Typ alla som känner mig, läser bloggen, någonsin har pratat med mig...

Vem kysste du senast?

Oj... ähm, "Bagarn" tror jag...

Vem kramade du senast?

Min elev

Vem kan berätta allt för dig?

Vem som helst

Vem kan du berätta allt för?

Vem som helst
Vem hatar du?
Ingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar