tisdag 23 september 2008

El Stocolmo

Stockholm var härligt och fullt av vin, vänner, teater och promenadshopping. Inte nog med att jag fick träffa Ida igen men jag hann med min gamla kompis Nike och en ny trevlig bekantskap med Johanna. Jag visste att det var bra att blogga - har träffat fler nya vänner som jag inte fattar hur jag klarat mig utan innan. Precis som du skrev Johanna - vi lär träffas igen:-)

Jag lärde mig dessutom att man kan bli riktigt j***la packad på 3 glas vin - enligt Ida gick jag som en sprätthöna eller något och gjorde en djupdykning med huvudet före ned i min väska. Själv hade jag minnesluckor och världens bakfylla. Inte lika kul...

2 kommentarer:

  1. Du vet det är farligt att vara i Stockholm. Och tydligen är det starkare sprit här.

    SvaraRadera
  2. Så måste det vara, men jag känner ändå att jag måste dit igen snart...

    SvaraRadera