torsdag 12 juni 2008

Här behövs ingen Freud

- Va? Nej då, jag har inte glömt er, jag lovar.

Det har jag verkligen inte, och jag har rätt mycket jag skulle kunna blogga om men saken är ju den att jag vet att rätt många vänner och kollegor läser här så vissa saker kan man ju faktsikt inte skriva om. Jag har inga problem alls med att hänga ut mig själv som den bekräftelsehoran jag är men det är ju ganska elakt av mig om jag skriver om folk som folk i min närhet vet vem det är osv. (Jag vet att ni håller på att dö av nyfikenhet nu men för en gångs skull ska jag håla något för mig själv tills jag vill släppa ut det.)

I ett helt annat relaterat ämne så drömde jag inatt att en stor björn försökte äta upp min arm. Först så nafsade den bara lite och lät mig ta ut den men sedan blev den lite aggro och började bita rejält (fråga mig inte varför jag la in armen i gapet igen). När jag insåg att jag snart skulle förlora armen gick jag till motattack och bet björnen i halsen. Det hjälpte, den släppte och lufsade iväg. Det sjuka i det hela är att detta är den mest lättanalyserande dröm jag haft - jag vet exakt vad den betyder. Men det behåller jag också för mig själv.

3 kommentarer:

  1. Är inte alla som har en blogg lite bekräftelsehora? ;-) Du får väl göra som Miss KYD, starta en ny hemlig blog. Men glöm inte berätta för din älskling(moi), så jag kan trashtalka dig inför dina nya läsare.

    Sedan trodde jag bara det var ungdomar som spelade WoW som använde ordet "aggro". För att sedan undra va du har för björnar i ditt sällskap. Må det vara någon kille som dissat dig som hade en riktigt hårig rygg? :-D

    SvaraRadera
  2. Det här är ju så spännande så jag kissar på mig!

    SvaraRadera
  3. mm, för missE älskar killar med håriga ryggar, anonym, det är ngt som är säkert!

    SvaraRadera