söndag 26 januari 2014

26. Den bästa frukosten är ju som vi alla vet…

För att visa er den bästa frukosten måste jag återigen låna en bild från min kompis Camilla - den här är från ett underbart litet ställe som vi hittade sista dagen i Paris, när vi var där för två år sedan. Sista dagen. För j**ligt! Här hade vi provat olika ställen hela veckan som varit sisådär och så dagen vi ska åka hem hittar vi Café Coqueliqot i Montmartre som är HELT LJUVLIGT! En stor skål med te, nybakade bröd och goda tillbehör. Pyttelitet ställe där vi satt utanför med filtar runt oss medan folk skapade långa köer för att få handla deras nybakade delikatesser. Det ser kanske inte mycket ut för världen, men åh, jag drömmer mig fortfarande tillbaka dit :-) Det är förresten mina yviga gester ni ser på kortet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar