tisdag 1 januari 2013

Nyårslöftena 2012 - hur gick det?

Hur gick det med 2012 års löften? Jo, rätt bra faktiskt :-)

* Åka till Toscana - nu måste det bli av!  Japp, vi kom äntligen iväg till ljuvliga Toscana och hade en fantastisk tid där med glass, ödlor, vin och god mat.
* Unna mig mer massage (och inte bara slita ut Grefvens händer) - Nja, har iofs använt spikmattan mycket men annars är det mestadels Grefvens händer som slitits på.
* Gå med i Viktväktarna - Nope, blev gravid istället.
* Läsa minst 70 böcker Ja, 75 st blev det.
* Umgås med vänner och familj Det tycker jag definitivt att jag gjort.
* Ta hand om mig själv och Grefven Det har jag/vi gjort.
* "Springa" Blodomloppet (och/eller andra liknande lopp) Jag var sjuk så det blev inget Blodomlopp men jag sprang Vårruset och förbättrade mig. Hurra!

1 kommentar: